Wednesday, November 10, 2010

mizi nightmare...!!! nightMare...???

mizi nightmare..!!!! 

nama betul nya MOHD. HAMIZI BIN KIPRAWI (29065)

Hgahahha~~ crita psal mbiak tok.. nya tok eh.. peminat besar MANCHESTER UNITED owww... hahaha~~~  suka main bol.. salah seorang pemain BELAGA FC ya... hahha~~~ kawan aku ya... hahah~~

nya tengah btelagah ngan othman ya.. hahah~~ psal jadual.. ishk ishk ishk... hiii~~
xdalah.. guro jak..
 apa ku mok crita psal nya tok ow... erm... aku bingung wak mok crita apa.. haha~~
bruk tdik nya makan meee...... tenguk jak ku nannga.. hahhaha~~
aku selalu wak lepak bilit nya.. kotan nya xda roomate lh tek.. aku ngan othman lh slalu lpak sia..

apa gik ow.. aaa... satu yg penting... KAKI MAKAN NGAN AKU..!! hahha~~ asal mok makan confirm aku akn mcrik nya.. ada lh neman aku nak.. aku tok jenis yg x suka makan sorang sorang.. x reti aku.. hahah~~ makin rami makin ku suka... mun sorang sorang.. x makan ku...

first aku knal mbiak tok masa bulan posa marek.. aaa... sia lh bmulanya... mula ku pikir nya tok GAOK .. paduhal sama palak doe... ahha~` takut ku ngan nya dolok.. tp kinek x lah.. tapi gaok nya tetap ada wak. hahaha~~ slalu ngan kmek org kluar.. mun ada nya dengan... haha~ kamboh keta... hahha~~ ada jak keja kmek org.. kei kamboh lam keta.. ishk ishk ishk... baru blajar mbak keta manual nya tok.. ahha~~ makin pandei nya mbak keta manual.. guz guz.. .. maju org.. slama tok pandei mbak auto jak... hihi~~ bagus bagus... erm.. ya jak kot crita psal nya tok...

belaga FC.. nok baju gadong ya lah mizi...















2 comments:

fairy belle said...

huish...bgus ktk cta sal kmk jak stan... =)haha..

eighat yoshi said...

hahha~~ jap gik.. aku akn crita sorang demi sorang.. ahhaha~~~