Wednesday, November 10, 2010

kisah sahabat ku di kampung.... part 2



MOHAMAD SABRI SARBINI


ini budak aaa.. saya punya kawan.. dia tinggal situ jalan bangunan kerajaan lol.. tidak jauh dr saya punya rumah.. ala itu kws rumah depan federal office saja lol... ini budak selalu sama saya keluar jalan jalan ow... itu hari masa sblom masuk unimas.. saya shopping last minute pegi itu sibu.. dia lah kasih teman saya.. manyak adventure ow... jam 6 pegi sibu.. haiyo... smata mata cari baju utk minggu MAP.. sarikei susah mau cari ma... takpa pegi sibu saja la... macam mana saya boleh kenal sama ini budak..? ini budak dulu masa skolah dia punya kelas sbelah saya punya kelas saja lol.. haiyo...  lama lama.. ntah bagaimana boleh jadi best fwens.. maybe sbab sama palak kot.. hahhah~~ then.. ini budak aa.. BETONG mali ow... hahah~~ dia kerja sama itu perintah.. tau apa itu perintah..? KERAJAAN lol.. dia kerja goverment.. sebagai PENYELIA PEMBANCI... dulu aku sama dasuki and miah juga interview sama ini budak juga minta kerja... hahha~~ tapi x dpt lo.. pasal kami 3 yg lain smbg study... berie.. kwu bila gik mok smbg study..?? juh la.. masuk utk disember intake.. dia punya aweks sudah.. itu aweks MATANG KUCHING mali ow.. haha~~ polimukah punya student.... erm.. mau crita apa lagi ow.. pasal ini budak..? itu saja kot.. saya pun tak tahu mahu crita apa psal ini budak. sekian saja.. hihi~~ jangan marah berie ow...



KHAIRUL ANUAR JEFFERI

ini saya punya best fwens juga lol.. dia aa.. saya kenal pasal slalu main bola sama.. hahah~~ ntah macam mana boleh rapat.. hahah~~ ini budak dulu sama lower 6 di saya punya skolah.. dia kelas 5 saya kelas 1.. jauh lah.. saya lain block.. dia lain blok.. haha~~ erm.. apa saya crita pasal ini budak.. arrr.. dia tinggal sana.. jauh.. TMN RIVERVIEW.. mahu tahu apa pasal jauh..? pasal jambatan pegi umah dia sedang dibina.. jambatan lama sudah dirobohkan.. so kena pusing lain jalan mahu pegi sana.. manyak jauh lol.. tapi itu x mghalang utk kami lepak sama lol.. ini budak masa bulan januari 2010 sampai june 2010 dia ikut LATIHAN INDUSTRI di JKR SARIKEI.. hahha~~ masa dia ikut latihan industri stengah tahun.. sellalu NGULAR ow... org abis kerja jam 5.. dia balik jam 4.30.. psal apa.? mana saya tau.. haha~~ dia punya pasal lah.. asal abis kerja pegi main bol.. tp kira bulan 3 itu macam.. asal petang pegi NGAIL ikan lol.. tp yg best.. kita org ngail tidak pernah dapat ikan.. hahah~~ mana tak nya.. semua x pandai ngail.. satu rahsia ow.. dia org manyak takut cacing ow.. hahah~~ manyak geli dia cakap. macam mana mau ngail itu..? haiya.. saya juga jadi mangsa lol.. erm.. pandai main bola oww.. ini budak.. sangat lincah.. bakat tependam lol.. hahah~~`  apa lagi ow saya mahu crita..? saya pun x tahu ow... arr.. dia student POLITEKNIK MUKAH .. ambik CIVIL ENGINEERING... engineer ow..!! jangan main main lu... ini dia FINAL sudah.. GOOD LUCK BRO..!! ^_^

No comments: