Wednesday, November 10, 2010

kisah sahabat ku di kampung....


 AHMAD DASUKI BIN SAIMI

1st.. tok kawan aku.. namanya ahmad dasuki bin saimi.. nya tok diam di lorong 6 jalan allamanda kampung seberang sarikei.. haha~~ rumahnya bsebelahan dengan rumah waniey hamid.. ok.. apa ku mok crita pasal dasuki tok.. erm.. ok.. nya tok pendiam.. tapi dalam pendiam pendiam nya tok.. mun dah jumpa sama palak.. bising wak.. hahha~~ tapi bising bising ya.. tetap wak diam.. haha~~ nya tok skrg tengah study wak.. study di POLITEKNIK MUKAH.. ambik course DIPLOMA IN MECHANICAL ENGINEERING.. bakal engineer tok.. hahha~~~ bgus bgus bgus... sik lelah ku mcrik engineer klak... errm... aku pernah lihat karya seni nya tok.. wow.. kacak.. ada bakat dlm seni... nya tok lah slalu mbak aku maen bol.. hahah~~ port biasa main ialah.. hospital lama sarikei.. sia tmpt slalu main.. ptg ptg jak la.. malam malam jangan main sia.. nyuntik tmpt ya.. SERAM ..... nie ndak.. nama pun dah hospital lama.... sigek gik.. kmek org selalu lepak makan makan.. tempat biasa kmek org makan ialah TAMAN SELERA di kpg. Seberang.. haha~ mun dolok kedei berie.. kedei no 4.. lpas ya kedei akmal.. kedei no 2 and kinek tok kedei ayum.. SARANI CAFE... hahha~~ best .. sia lah tmpt kmek org slalu makan...  erm.. pa gik ow.. nya tok dolok pernah dinobatkan sebagai KING OF THE NIGHT masa MAJLIS MAKAN MALAM PERTINA 2009.. tahun lepas lah ya.. hahah~ nya KING.. qibah jadi QUEN.. hihi~~  org nya rajin solat.. ya dr apa yg aku tengok la.. and aku selalu lepak umah nya... sbab apa..? aku pun xtauk apa sebab.. erm..  apa gik ow.. ya jak lah ow.. eh.. lupak.. satu benda.. aku sik akan lupa satu peristiwa pasal ini budak.. kisah di KFC.. hahha~~ kami saja yg tahu.. hihi~~

No comments: