Tuesday, November 9, 2010

hafizani...!!!!


ok lah.. atas pmintaan hafizani....
nya mok aku crita byk gik pasal nya.. hahha~~ ok.. now.. let the stort begin..

mula mula... aku sik tauk lah camnie ku leh kenal mbiak tok kah...
erm.. aarrr.. baru ku ingat.. masa di cempaka dolok duhal.. hahha~~
camtok kisahnya... mok tauk camnie..??? camtok....

al-kisah~~~~~ tersebutlah kisah... kisah... ada ku kisah.. hahha~~~
ok.. serius... mula mula ku kenal sama ini budak masa mbiak cempaka pindah ke seroja.. nya jadi roomate heidi.. disitulah bmulanya...

mula nya sik rapat ilak ku ngan nya tok.. maklumlah.. lom kenal gik.. muka nampak GAOK.. ilak.. takut ku... mula mula jak la... skali dh kenal.. perghh..!!! GAOK pa nama... KELAKAR WEIKS... hahha~~ kelakar mbiak tok eh.. mala jak molah ku tetak mun dengan nya.. ada jak kei tetak.. hahah~~ ku suka soara nya.. kacak doe.. and word paling ku sikkan lupa seumur hidup dikeluarkan oleh biak tok ialah ' saya cantik tak bang... hahahha~~~ " lawak doe.. masa sketsa softscills.. hahhaha~~ ada jak nya tok... erm... pa gik..
arr.. sigek org xtauk psalm nya tok.. nya suka megang nenen org.. ceh.. hahah~~ xdalah.. guro jak zani ow... 'roomate aku ya..' ya sigek gik words nya suka sebut... sehari sik sebut sik sah.. hahha~~ erm.. pa gik ow... arr.. nya tok terer nyanyi tauk sik.. tadik aku karaoke ngan nya oso ngan othman, miji and lan.. kamboh da karaoke box ya dikerja kmek org... hahah~~ org karaoke.. kmek org molah upa konsert jak.. enjoy doe...

apa gik ku mok crita pasal nya tok ow..??? ntah la.. ya jak kot.. xtauk gik ku camnie mok describe... kelak lah ku nambah gik mun ada idea.. hahah~~~