Sunday, November 14, 2010

kisah sahabat ku di kampung.... part 3

 gmbr tok di ambik pada perjumpaan kami di sebuah restoren KEPCI..!! hahha~~ rindu ku dengan masa ini.. kenapa..? aku pun tak tahu.. tapi byk pkara blaku slpas perjumpaan ini... bahkan.. kami menjadi semakin rapat... lihat si qibah.. yg baju kuning tepi skali tu... apa ditenung ko ya qibah oik.. ahha~~ aeyman lokman n minah.. dekat jak cdak duak.. hahah~~ dayang... btungkat dagu indah... hahha~~~ KEPCI is reserved by us ok.. ahhaha~~~ thankz to akmal n hazwan.. sbab sponsor mlm tu...
 aeyman lokman.. itulah nama budak yg tgh minum MINUM SOS CILI..!! tu.. hahha~~ yg paling kecik antara kami sahabat.. study di politeknik mukah.. sik lamak mok abis study dh.. masa gambar ini diambik, beliau tgh praktikal di SesCO sarikei.. selalu ngular jak jak.. hahha~~ tau ape tu ngular..? ngular means eerrr... ntah.. x tahu nak ckap camne dlm bhs mlayu... yg blakang tu Ahmad Dasuki... sempat interprem gak.. hahah~~~
 AKMAL.. QAYUM.. STANLEY... DAYANG.. AND AHMAD DASUKI... itulah kami.. hahah~~ di bawah KEPCI.. sblom kami bgerak ke destinasi strusnya iaitu TAMAN SELERA pd malam tu... ape lah.. dh makan tak kenyang kenyang lagi.. ade plak second trip.. mcm biasa.. haha~~ x cukup skali.. 2 kali jd nya.. hahah~~~
ini anak siapa..??? bagi sesiapa yg kehilangan anak kecil brusia 18 tahun sila hubungi kauter kami.. anak anda ada disini.. hahha~~ itu aku lah.. rambut.. ala ala polis.. maka perut boncet.. ahhah~~ apsal ktawa baca..??? haha~~ lucu ker..? lantak engkau lah nak ketawa ker ape.. jangan menangis sudah.. hahha~~

... kami dtg myerbu rumah dasuki.. HAPPY BIRTHDAY..!!! hhahah~~ happy bufday bro.. smoga kau berjaya dalam kerjaya yang engkau ceburi dan semoga panjang umur.. hihi~~ aku tahu banyak yg telah kau lalui selama tok shingga apa yg kau capai ari tok.. that's why aku tahu n yakin.. kau pasti boleh lakukan... ingat sik apa ko slalu pdah ngan aku dolok... yakin pada diri.. xpa mun ko sik ingat.. tapi aku akan sentiasa ingat ya dalam hidup aku... ingat sik dolok aku slalu kacau kau dengan gmbr2 yg pelik2 dlm facebook..? haha~ sowy k.. sbab post gmbr2 pia.. haha~~ tp ya akn jadi kenangan... erm.... tringat kisah kita cdak lan dlm KEPCI.. hahha~~ nie ndak gmbr ya ow.. agik ada ke x.. xpa.. klak ku carik..
mok gi cnei ya ..???? hahha~~ tok mesti kembara konvoi bramai ramai ke sibu pkai motosikal.. aku sik ikut sbab aku ada ujian medsi masa ya.. n tk org sgaja x briktauk aku... hihi~~ tp aku tauk gak aher nya.. haha~~ eh.. baju ya...? ko dh siap design sik.? mun dah.. brik ngan aku design ya.. lak ku antar gi kilang utk dijahit..

hahha~~ di kolam renang sarikei.. bsemangat kita nak gi swimming di pagi hari ahad tu.. jam 9 pagi dh bkumpul di sia.. haha~~ sop sop sop.... kolam renang ditutup.. aku tringat kisah di kolam renang tok.. haha~ ukie molah lawak... pere kmek org di polah ko kie.. ada ke patut.. haha~~ klak aku minta azlan critakan balit kisah ya.. aku mok tulis tapi... word aku sik klaka mcm azlan.. so klak ku suruh azlan jak crita.. haha~~ tapi pristiwa ya nang LAWAK... objektif utama adlh mok swimming.. last last.. gi RIVERSIDE.. makan mee jawa n teh c special... menu ya x perlu di sebut kalau gi kedai ya.. mak cik ya automatic tauk dh.. hahha~~~
tok sbuah gik pristiwa kita mok gi swimming.. sampai kat swimming pool.. hujan lebat turun.. alu x jadi.. pulang umah.. lpas ya dasuki tukar baju jak.. gi jalan jalan.. gi tmn jasmin.. sambil wan ngambik memory card kat seorang budak.. kedong nya dh gi sia tek nak.. haha~~ 

sydiq.. ow sydiq.. apa dipolah ko ya diq oiks.. di depan rumah dasuki.. molah keja gila.. hahha~~ tmpt tok port biasa utk lpak lpak... rindu masa ya eh.. boleh rewind sik..??? ala.. xpat.. sbab siaran langsung... hahha~~~


hari raya... jalan raya.. ahhha~~ ntah di rumah sapa ya kah... best beraya ngan kawan kawan.. xkan aku lupakan... peristiwa manis dlm hidupku...

 ala.... suap suap hazwan ngan zimah.. haha~~ sempat gak...
 nissa..!!! posing di rumah ustaz zainal... hahah~~~ rupa macam model.. pose dh mcm model.. tapi spoil... botol aek muncul.. hahha~~~
 laki bini yg... ntah apa apa... bukan laki bini benar. olok olok jer.. hahah~~
 kat umah miah... jalan raya.. hahha~~~ makan makan makan.. jangan malu malu k.. hahha~~~
 wan hamzah.. anggota tmuda dlm geng kami.. haha~~ gud luck for spm bro.. haa~~~ polah bait bait k... pkirkan masa depan.. jangan myesal sperti kami sudah.. buat yg tbaik... ^_^
khairul and zulfiqa.. hahha~~ 2sahabat baik.. sorang polimu.. sorang poliku.. polimu is poli mukah.. poliku is poli kuching.. hahhah~~ ambik gmbr pakai handphone aku x madah ow.. haha~~

^_^...SAYANG KORANG SEMUA... ^_^

No comments: