Monday, June 27, 2011

something about watimanglandok family ~~~

" Once We are Friends~ We Will be forever as Friends!~ "

lets start with heidi. . .
 ok.. namanya heidi mastino bin m. tabib
org miri lahir pada 20 june 1990
(miri, sarawak)

somebody yg aku dh kenal since zaman2 kecil2 dulu.. lama dah persahabatan ini terjalin, salah seorang sahabat aku yang paling lama aku dah kenal.. ok apa pasal dia nie yang aku nak cerita? erm.. ok, perwatakkannya well, warga watimanglandok semua tahu yang dia nie gila2 ckit, ahaha, make people laugh dgn aksi mimik suara dia tu yang suka ikut suara chipmunk and manok.. haha.. tauk manok? ayam la, dia suka buat suara ayam bkokok.. perangai sama jer dr ekcik, x banyak berubah, cuma kmatangan tu makin matang dari dulu. thankz bro atas banyak perkara and sorry andai ada tingkah laku atau kata2 yang menyinggung perasaan, maklumlah, no body perfect, manusia tidak lari dari melakukan kesilapan. :) my temporary roomate.. ahha.. tringat kisah ko xpat tido almost 72 hours or maybe more.. haha.. tp ahernya tido gak dlm bilik i.. sedang aku n mizi beketik2 main dgn lappy, ko plak ahernya tertedo.. harap persahabatan teduak bkekalan slamanya bro.. 
"rindu mok simbah air kat ko stiap kali waktu mandik and cuci muka rah singki kolej"
 ^^V
next is dydue . . .

dydue! my lil sister ~ hahah~ 
(ranau sabah)

degil ini anak.. suka dengar aku ngerepak.. ada jak benda yang dibuat nya yg boleh membuatkan aku membebel tak habis habis.. hahha! dydue dydue... nurul ain nama diberi lahir pada 19 june 1990.. haha.. ada kembar nya juga, si aken the magician yg merupakan warga watimanglandok juga..  due, ubat ya boh lupak, rest ya kena cukup, ko suka dgr aku ngerepak(mbebel) huh! andai benarlah ko x smbg di unimas gik,  hurmm.. xda lah org yg setia mdengar aku mbebel gik pas tok.. :( something that i wont forget about u is " auk jak lah, diam jak aku" that word.. ahha... anyway due, ku mok mintak maaf andai ada tlanjur kata or tingkah laku yang annoying or mbuat ko tsinggung.. i'm sorry.. and thankz sbab mceriakan hidup warga watimanglandok slama tok.. :)

next is Nini!

kak nini! haha! pelik jak bunyi aku nunggah ko kakak! :P
(kapit, sarawak)
haha. nama diberi nur aine binti zainal, asa dari kapit sarawak...
kekasih hati si hafizani akhbar jemi.. haha..
kak nini, mula knal masa minggu orientasi... ahha.. riuh endah suasana dibuat budak nie.. pandai myanyi.. merdu siot! tapi aku merdu gik (perasan!)
erm.. pa gik ow.. berpewatakan ceria.. 
tapi sem 2 nie dia dh berubah ckit, tak macam sem 1... :( how i miss the old u kak nini~


next is Hafizani!

(kuching sarawak)

nama diberi hafizani akhbar bin jemi, orang kampung gita kuching, jalan bunga ros, sblah masjid .. hahah... 
erm.. ini budak, buat orang tak kering gusi jer... ada jer yang boleh dijadikan bahan lawak oleh dia nie.. zani or hafiz! @.@? haha!
"tamparan wanita"
gedebush!
dia terjatuh! takkan ku lupakan peristiwa itu.. ahha.. kan edy kan.. aku and edy jer yg nampak apa yg blaku masa tu. haha...

next is MIZI!!!

(belaga, sarawak)

nama diberi mohd hamizi bin kiprawi..
haha! kenal x? xper xper..
mizi! budak nie player manchaester united.. aha.. katnya lah... bcita2 nak jadi pemain bola sepak, minat nya terhadap bola sepak amat mdalam.. cakap jer kelab mana bak akta malek, smua dia tau.. haha.. mizi, rindulah nak makan2 tengah malam mcm sem 1.. sm 2 dh jarang kluar makan sama... dulu asal tengah malam jer, "jie! kuar makan juh, lapar tok' haha... wajib ya... 
won't forget about mizi is?? pengalaman naik motosikal dgn nya gi beli barang.. adowh1 takut hamba.. ahha... boh laju jie!haha! smoga impian ko tcapai ji.. mok juak ngga ko main bol utk man U. :) 


next is daus!

(kuching, sarawak)
roomate! haha...

"sapa nama ko tek?"
mala jak lupak nama aku. ngek! :P
haha.. wont forget about this guy, ialah, semua baju nya mesti diseterika! aha... biar tgesa2mcm mana skali pun... rambut pun mesti gak tpacak.. 24/7 tpacak! respect ur hair.. :P
haha... 

next is teeqa bella! our princess!

 (kuching , sarawak)

princess kpd watimanglandok family.. haha..
nama diberi nurul atiqah binti hassan (btol ndak kh)
org kucheng! haha... mula2 dulu aku ingat budak nie lawa.. u know lawa? sombong lh ngek! haha...
tapi actually x lah.. she not like what i think... :)  
apa gik mok dipadah pasal nembiak tok ow? 

next is aken ..
 (mukah, sarawak)
nama diberi fazreen.. tapi lebih dikenali sbgai aken the magician.. hah..
kembar si dydue.. lahir pd 19 june 1990
yen ji kaau! hahha...
doktor laptop! cakap jer pasal latop, smua budak nie tahu, so kalau latop rosak.. kol jer dia.. pasti datang mbantu... :)

next is baby!
 (serian/asajaya. sarawak)

baby baby baby baby oww~~
lagu jsutin bibir! hahah..
apa mok pdah ow?
selalu buat muke blurr.. muka blurr...
haha.. rabbit watimanglandok.. hahah..

next is yon!
(sri aman, sarawak)
 bak kata kak lehot " kau tek kacak?"
haha. jejaka hensem watimanglandok.. ya pdah org.. ku xtauk lah.. haha..
  course-mate aku ya.. haha...
klaka blur2....

next is wani!
 (sarikei, sarawak)
haha... mak cik!
matured org nya.. my mak cik.. bukn rekaan but real mak cik.. ahhaha..
:) xda kata2 ku..

next is krol!
 (perak)

nama diberi khairul afiq org perak na~~ haha..
tok lah org slalu temankan aku gi mana2.. makan ka, apa ka... 
course-mate tu.. hahha.. sem dpn ambik subject sama k.. tk susah2.. at least ada teman.. :)
thankz for evrythings bro~ :)


next is roslan!
 (sarikei, sarawak)
pak cik roslan! the tokeyikan! hahah..
matured but gila2.. ya jak dpat ku pdah...


next is malek!
 (johor)

malek abdullah... brasal dr johor..
photographer nie tau.. kacak gamabr di ambik nya... keep up ur good job bro! 


next is haziq
 (mukah, sarawak)
haziq~~~~

next is eppy~!
 housemate aku ya! hahah... :)

next is ajwad!
housemate aku juga.. haha... :)
next is... othman kiut!

sapa cakap dia kiut kat sini? xda yg dpt mgalahkan si othman.. sbab othman kiut.. smua cakap dia kiut kat unimas nie.. haha... man kiut1 haha... motto dia, anda gembirA, SAYA GEMBIRA.. 


Sorrylah.. xlarat nak tulis byk lagi.. nie jer yg tmampu.. sorry gak kat warga watimanglandok..makin ujung makin sikit aku tulis psal u all.. k lah.. need to rest.. tok pun tulis dlm keadaan baring atas katil.. gtg smua.. :)

No comments: